piątek, 19 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 9

Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + jogurt naturalny + jabłko 100g + łyżeczka miodu + łyżeczka siemienia + łyżeczka kokosu
Przekąska 10:30: jogurt naturalny 200ml + otręby 10g
Obiad 13.30: ryż basmati 40g + brokuły + cebula + mięso mielone z indyka 150 g - wszystko w formie zapiekanki, 4 kostki gorzkiej czekolady
Przekąska 16:30: pół drożdżówki z jabłkiem, kilka ciasteczek anyżek
Kolacja 19.30: 60 g chleba razowego posmarowanego Beluchem z plastrem szynki z indyka
Orazsłonecznik do skubania
Nie jestem zadowolona z tego dnia. Wszystko co zaznaczyłam na czerwono uważam  za rzeczy, które wcale nie przybliżają mnie do celu ;) W końcu zmusiłam się do Chodakowskiej. Pomimo, że to był tylko skalpel Ewki, to bardzo mi się te ćwiczenia dłużyły i wydawały męczące. To oznacza, że kompletnie odzwyczaiłam się od ćwiczeń. Kijki nordic to raczej relaks niż porządny wysiłek.

Ćwiczenia: SKALPEL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz