środa, 18 maja 2016

Koniec odchudzania, zaczynam tycie!

Dawno nic nie pisałam, bo też odchudzanie od dłuższego czasu poszło w zapomnienie. Za dwa dni zaczynam 4 miesiąc ciąży. Była to ciąża planowana. Myślałam, że lepiej się do niej przygotuję pod względem wagowym, ale tak właściwie ciągle stałam w miejscu. Moja waga oscylowała w granicach 61 kg. Jedynie aktywność fizyczna nie była na najgorszym poziomie. Cały czas były ulubione kijki nordic na zmianę z ćwiczeniami z youtube.

wtorek, 1 marca 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 20

Śniadanie 7:30:  owsiane 40g + 120 g jogurt naturalny  + jabłko małe + 1/2 banan
Przekąska 10:30: mandarynka + cappucino
Przekąska 13.30: sałatka z łososiem: sałata lodowa, łosoś wędzony 75 g, kukurydza 2 łyżki, 1/2 papryki czerwonej
Obiad 16:30: zapiekanka: mielone z indyka, makaron rurki razowe około 70 g, mieszanka chińska, szklanka soku marchwiowo-jabłkowego, szklanka soku marchwiowo-jabłkowego
Kolacja 19.30: omlet z 2 jajek, mąki orkiszonowej i łyżki dżemu
oraz: paluszki słone nie wiem ile wpadło w ręce

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 19

Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 120 g jogurt naturalny  + jabłko + 3 nerkowce
Przekąska 10:30: nerkowce 20g
Przekąska 13.30: sałatka z łososiem: sałata lodowa, łosoś wędzony 75 g, kukurydza 2 łyżki, 1/2 papryki czerwonej
Obiad 16:30: zapiekanka: mielone z indyka, makaron rurki razowe około 70 g, mieszanka chińska, szklanka soku marchwiowo-jabłkowego 
Kolacja 19.30: 1 kromka chleba z mienrałami z twarożkiem domowej roboty

piątek, 26 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 15

Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 200 ml mleko 1,5%  + 1/2 banana 
Przekąska 10:30: jabłko
Przekąska 13.30: zupa
Obiad 16:30: warzywa na patelnie 300 g z kaszą jaglaną 40g + sosem jogurtowym
Kolacja 19.30: popping z amarantusa 20g + łyżeczka miodu + 1 łyżka sezamu + około 100g jogurtu naturalnego

środa, 24 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 14

Przed śniadaniem 5.45: szklanka soku marchwiowo- jabłkowego 200 ml
Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 120 ml jogurt nat. + 1/2 banana 
Przekąska 10:30: marchewka
Przekąska 13.30: serek wiejski + żurawina około 70g
Obiad 16:30: ciecierzyca 75g z warzywami i kaszą jaglaną 40g
Kolacja 19.30: popping z amarantusa + łyżeczka miodu + 1/2 banan + 2 łyżki sezamu + około 100g jogurtu naturalnego
Orazkilka paluszków słonych

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 13

Przed śniadaniem 5.45: szklanka soku marchwiowo- jabłkowego 200 ml
Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 120 ml jogurt nat. + 1/2 banana 
Przekąska 10:30: marchewka
Przekąska 13.30: serek wiejski lekki + jabłko tarte
Obiad 16:30: ciecierzyca 75g z warzywami i kaszą jaglaną 40g
Kolacja 19.30: 60 g chleba z minerałami + twarożek domowej roboty 50g
Orazkilka paluszków słonych

poniedziałek, 22 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 12

Przed śniadaniem 5.45: szklanka soku marchwiowo- jabłkowego 200 ml
Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 120 ml jogurt nat. + 1/2 banana 
Przekąska 10:30: pół szklanki soku marchwiowego
Przekąska 13.30: serek wiejski lekki + 2 orzechy włoskie + jabłko tarte
Obiad 16:30: schab 150g + warzywa na patelnie z kaszą jaglaną 40g
Kolacja 19.30: sałatka: sałatka lodowa, papryka czerwona, cebula, kukurydza 1 łyżka, seler naciowy, 2 pomidory suszone w zalewie + 50g sera feta 1 łyżka oliwy
Oraz2 kromki chleba z minerałami, jedna z miodem, druga z plastrem szynki