poniedziałek, 22 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 12

Przed śniadaniem 5.45: szklanka soku marchwiowo- jabłkowego 200 ml
Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + 120 ml jogurt nat. + 1/2 banana 
Przekąska 10:30: pół szklanki soku marchwiowego
Przekąska 13.30: serek wiejski lekki + 2 orzechy włoskie + jabłko tarte
Obiad 16:30: schab 150g + warzywa na patelnie z kaszą jaglaną 40g
Kolacja 19.30: sałatka: sałatka lodowa, papryka czerwona, cebula, kukurydza 1 łyżka, seler naciowy, 2 pomidory suszone w zalewie + 50g sera feta 1 łyżka oliwy
Oraz2 kromki chleba z minerałami, jedna z miodem, druga z plastrem szynki

Ćwiczenia:
30 min bieg

Wczoraj poszłam pierwszy raz w tym sezonie pobiegać. Dziś czuje wszystkie mięśnie. Jestem jednak bardzo zawiedziona bo waga pokazała 61,4 kg dziś. Stoję w miejscu nic nie leci w dół. Postanowiłam policzyć kaloryczność tego co zjadłam, bo może faktycznie czegoś jest za dużo ....

Policzyłam i już nawet nie chciało mi się dokładnie dodawać tych warzyw z sałatki. Spodziewałam się, że jednak mniej jem ... Pora troszkę to zacząć kontrolować. Jestem zaskoczona ile kalorii maja warzywa na patelnie oraz schab!

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz