wtorek, 7 lipca 2015

Dieta przyśpieszająca metabolizm - FAZA 1 DZIEŃ 1

Śniadanie: szklanka płatków owsianych górskich + jabłko + cynamon
II śniadanie: truskawki
Obiad: 30g waflów ryżowych (6 sztuk cienkich) + 120g tuńczyk w wodzie + mix sałat + pomidor + pół ogórka zielonego
Podwieczorek: jabłko
Kolacja: 2 plastry polędwicy sopockiej (z azotanami niestety), szklanka kaszy jaglanej + 120g piersi z kurczaka duszonej z cebulką +  fasolka szparagowa
Oraz: 1 mała kawa, 4 wafle ryżowe cienkie po treningu


Dieta przyśpieszająca metabolizm - FAZA 1 DZIEŃ 1

Pierwszy dzień, a ja już zgrzeszyłam. Poddałam się z kawą. Piję tylko jedną, słabą kawę rano. Dość, że mam się odchudzać to jeszcze cierpieć z powodu bólu głowy - to za dużo jak dla mnie ;) W każdym razie mi się z kawy nie uda zrezygnować. Troszkę przeraża mnie kaloryczność, bo wyszło niecałe 1200 kcal. Kolację zjadłam o 19:00. Na 20:00 poszłam na siłownie - 20 min orbitrek i reszta ćwiczenia wzmacniające. O 23:00 byłam już tak głodna, że zjadłam 4 wafle ryżowe. Popełniłam błąd po w tej fazie powinnam jako dodatkową przekąskę raczej zjeść owoc. (Polecam artykuł http://szybkaprzemiana.pl/chcesz-zjesc-deser-na-diecie-cwicz-wiecej/). Jak dla mnie ten posiłek ostatni o 19:00 to za mało. Muszę coś dokładać wieczorami. Śniadania są mało syte. Szybko jestem po nich głodna pomimo, że objętnościowo wygląda, że jedzenia jest sporo. Za radami pan Ewy z serwisu szybkaprzemiana.pl muszę dołożyć więcej warzyw takich jak: marchewka, buraki, pataty, aby zwększyć kaloryczność. Już teraz wiem, że dieta nie będzie w 100% zgodna z zasadami, choćby przez kawę, ale na razie ją robię. Żałuję, że nie odstawiłam kawy wcześniej, zgonie z radami z artykułu http://szybkaprzemiana.pl/6-rzeczy-ktore-warto-zrobic-przed-dieta/.
A tak kończąc podsumowanie pozytywnym akcentem to podoba mi się, że wyszło sporo białka. Tłuszcze niestety będa dopiero od piątku, ale to, że udało mi się zjeść białka więcej niż normalnie bardzo mnie cieszy :)

 

2 komentarze:

  1. Życzę wytrwałości mam nadzieję,że dasz radę ! ;) Dołożenie warzyw to bardzo dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. No jeszcze trzeba mieć czas zakupy zrobic ;) A można wiedzieć ile u Ciebie wychodziło kalorii, że tak ładnie schudłaś? No chyba, że nie liczyłaś.

    OdpowiedzUsuń