niedziela, 21 lutego 2016

Przygotuj ciało na lato - DZIEŃ 11

Zaległy dzień 11 z dnia 21.02.2016.
Śniadanie 7:30:  płatki owsiane 40g + otręby 10g + jogurt nat. 100 ml + jabłko 100g + łyżeczka miodu + łyżeczka siemienia + łyżeczka kokosu
Przekąska 10:30: szkolanka soku marchwiowego, 4 kostki gorzkiej czekolady
Obiad 13.30: 40 g kaszy jaglanej + kotlet a la bitki + kapusta kiszona z marchewką i jabłkiem
Przekąska 16:30: kisiel z otrębami, daktylami, kokosem i słonecznikiem - za duża porcja zdecydowanie
Kolacja 19.30: sałatka: sałatka lodowa, papryka czerwona, cebula, kukurydza 1 łyżka, seler naciowy, 2 pomidory suszone w zalewie + 50g sera feta + 30 g chleba razowego w formie grzanek + 1 łyżka oliwy
Oraz60 g chleba razowego z miodem - głodna byłam ;)

Nie jestem zadowolona z wczorajszego menu, ale biorąc pod uwagę, że to była niedziela, to nie było tak źle ;) Niestety rano waga pokazała 61,2 kg, ale jestem podczas @. Mam nadzieję, że teraz wszystko się ustabilizuje i waga zacznie ładnie spadać.

W niedziele postanowiłam zrobić trening rano z kanałem youtube oczywiście ;). Pogoda nie sprzyja, a ja chcę zacząć biegać !!! Dziś mam zakwasy po wczorajszym treningu. Już zapomniałam jakie to miłe uczucie jak coś boli po treningu :)

Ćwiczenia:
8 min arms
8 min legs
8 min abs
8 min buns

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz